Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor ds. świadczeń wychowawczych

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Aleksandrów Drugi 380 23-408 Aleksandrów
Data ogłoszenia
2020-01-28
Termin składania dokumentów
2020-02-10
Wymagane wykształcenie

1)      wyższe magisterskie o kierunku administracja, prawo, pedagogika

lub

2)     wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia wyższe licencjackie lub podyplomowe z zakresu administracji, prawa, pedagogiki lub pracy socjalnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie:

1)      wyższe magisterskie o kierunku administracja, prawo, pedagogika

lub

2)     wykształcenie wyższe magisterskie o dowolnym kierunku oraz studia wyższe licencjackie lub podyplomowe z zakresu administracji, prawa, pedagogiki lub pracy socjalnej.

  1. Co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z obsługą i realizacją świadczeń wychowawczych.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku.

 

 Wymagania dodatkowe

  1. Znajomość przepisów prawa związanych z obsługą na stanowisku pracy, tj. m.in.:  ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci wraz z rozporządzeniami, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Biegła znajomość obsługi komputera.
  3. Umiejętność obsługi systemu Empatia, programu Sygnity do obsługi świadczeń wychowawczych.
  4. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, bezkonfliktowość, umiejętność współdziałania i współpracy.
  5. Predyspozycje osobowościowe: dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość.
  6. Odporność na sytuacje stresowe, umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z klientami.
  7. Kierowanie się zasadami etyki zawodowej, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego m. in. przyjmowanie rejestrowanie i weryfikacja wniosków oraz korekt wniosków.
  2. Przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczenia wychowawczego, decyzji zmieniających i decyzji odmownych, decyzji dotyczących zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.
  3. Współpraca z pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w zakresie dotyczącym m. in. weryfikacji danych, przeprowadzania wywiadu środowiskowego.
  4. Prowadzenie ewidencji wydanych decyzji i rejestru świadczeniobiorców.
  5. Sporządzenie informacji o potrzebach w zakresie środków finansowych na realizację wypłat świadczeń.
  6. Obsługa systemu informatycznego do obsługi świadczeń wychowawczych (SW), oraz Systemów Dziedzinowych, EMPATII, ePUAP.
  7. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z zakresu realizacji wypłat świadczenia wychowawczego oraz w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS).
  8. Prowadzenie postępowania w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych.
  9. Współpraca z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Powiatowym Urzędem Pracy i innymi instytucjami w toku realizacji powierzonych zadań.
  10. Przygotowanie projektów zaświadczeń i informacji dotyczących wypłaconych świadczeń wychowawczych.
  11. Przygotowanie informacji, zestawień i analiz oraz innych dokumentów dotyczących powierzonych zadań.
  12.  Przygotowanie list wypłat świadczeń wychowawczych.
  13.  Przygotowanie i przekazanie akt do Składnicy Akt.
  14. Zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia, chyba że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny.
  15. Współpraca z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim w zakresie realizacji świadczeń wychowawczych w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
  16. Wykonywanie innych zadań związanych z realizacją programu 500 PLUS
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny podpisany własnoręcznym podpisem.
  2. Życiorys – curriculum vitea.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy.
  6. Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
  7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
  9. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych.
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.
  11. Referencje (jeżeli są w posiadaniu kandydata).

Kserokopie dokumentów składanych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 

Warunki pracy
  1. Praca administracyjno – biurowa, na parterze budynku Urzędu Gminy Aleksandrów siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie, Aleksandrów Drugi 380.
  2. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu.
  4. Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Aleksandrowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnionych osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie, Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. świadczeń wychowawczych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 lutego 2020 roku, do godz. 1400 .

            Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.

            Nie ma możliwości złożenia  dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

 Informacje o metodach i technikach naboru

  1. Analiza dokumentów pod względem formalnym.
  2. Test kwalifikacyjny.
  3. Rozmowa kwalifikacyjna.
Uwagi

Informacje dodatkowe

  1. Konkurs prowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Aleksandrowie.
  2. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani telefonicznie, pisemnie lub począ elektroniczną o terminie i czasie rekrutacji. Zaleca się, aby kandydat podał numer telefonu lub adresu poczty elektronicznej w celu przekazania informacji związanych z naborem.
  3. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej –na stronie internetowej: gopsealeksandrow.pl, oraz na tablicy ogłoszeń w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Aleksandrowie.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Weronika Kukiełka
Dodano do BIP dnia 28-01-2020 13:50:09